Oferta

MECHANIKA I ELEKTROMECHANIKA POJAZDOWA:

Świadczymy usługi w zakresie mechaniki samochodowej w samochodach osobowych, dostawczych i busów. Naprawa wszystkich typów samochodów - pełen zakres napraw.

Mechanika pojazdowa: naprawa zawieszeń, silników, skrzyń biegów, ukł. hamulcowych, ukł. napędowych, ukł. wydechowych, ukł. kierowniczych.

Elektromechanika pojazdowa: naprawa alternatorów i rozruszników.

Profesjonalne czyszczenie układów wtryskowych JET CLEAN TRONIC firmy Liqui Moly

Montaż i naprawa maglownic, turbin i turbosprężarek do wszystkich modeli aut

Wymiana układów kierowniczych

Wymiana sprzęgieł przyrządem SAC

POMOC DROGOWA: Współpracujemy z pomocą drogową

SPRZEDAŻ CZĘŚCI:

  • Firma prowadzi sprzedaż części samochodowych renomowanych producentów. Na części zakupione w serwisie udzielamy gwarancji!
  • Sprzedaż części firmy Febi
  • Sprzedaż części używanych wszystkich marek aut. Największy wybór części do samochodów marki Opel, Deawoo, Volkswagen i Audi
  • Sprzedaż tłumików firm: Płóciennik, Izawit, Bosal, Walker (również tłumiki sportowe)
  • Sprzedaż i montaż klocków hamulcowych firm: Jurid, Textar, Bendix, Ferodo
  • Montaż zawieszeń firmy Vogtland
  • Montaż sportowych amortyzatorów Koni i sprężyn Vogtland

WYMIANA OLEI I PŁYNÓW:

Serwis prowadzi sprzedaż olei silnikowych i przekładniowych oraz płynów chłodniczych, płynów hamulcowych, płynów do przekładni wspomagania. Preferujemy oleje firmy Liqui Moly.

Regeneracja przekładni kierowniczych, naprawa maglownic

Wycieki z przekładni kierowniczej, luzy i głuche stukanie z okolic podwozia, to często pierwsze objawy, że przekładnia kierownicza jest uszkodzona. Maglownica bo to o niej mowa, jest jednym z droższych elementów, które wymagają naprawy. Najczęściej psują się przekładnie kierownicze w samochodach powyżej 2000 roku.

Dlaczego w samochodach przed 2000 rokiem problem cieknącej przekładni nie był tak bardzo pospolity?

Czy ktokolwiek kiedyś naprawiał przekładnie w samochodzie, który ma przejechane 120.000 km? Omijam w tym miejscu samochody po uderzeniach w koło.

Rynek się zmienia i zmienia się podejście producentów aut. Kiedyś auta miały być niezawodne i możliwe bezobsługowe. W obecnych czasach nowe auto kupuje się na raty, nawet płacąc gotówką. Pierwszą ratę dostaje dealer samochodowy, a drugą, trzecią, czwartą, itd. płacimy za obsługę samochodu na gwarancji, a potem w końcu za przekładnie kierowniczą, która przy jeździe przeciętnego Kowalskiego psuję się po 4-5 latach od zakupu.

Często w nowych samochodach terenowych gwarancja jest na 24 miesiące a na przekładnie kierowniczą już tylko 6 miesięcy. Warto zapytać swojego dealera, co obejmuje gwarancja, i czy jest nią objęta przekładnia kierownicza.

Co w takim razie zrobić gdy przekładnia stuka lub cieknie?

Najkorzystniejszym rozwiązaniem jest regeneracja przekładni kierowniczej z możliwie najdłuższą gwarancją najlepiej na 24 miesiące i najlepiej jak demontaż i montaż odbywa się w tym samym zakładzie co regeneracja.