Oferta
MECHANIKA I ELEKTROMECHANIKA POJAZDOWA:
Świadczymy usługi w zakresie mechaniki samochodowej w samochodach osobowych, dostawczych i busów. Naprawa wszystkich typów samochodów - pełen zakres napraw.
Mechanika pojazdowa: naprawa zawieszeń, silników, skrzyń biegów, ukł. hamulcowych, ukł. napędowych, ukł. wydechowych, ukł. kierowniczych.
Elektromechanika pojazdowa: naprawa alternatorów i rozruszników.
Profesjonalne czyszczenie układów wtryskowych JET CLEAN TRONIC firmy Liqui Moly
Montaż i naprawa maglownic, turbin i turbosprężarek do wszystkich modeli aut
Wymiana układów kierowniczych
Wymiana sprzęgieł przyrządem SAC
POMOC
DROGOWA: Współpracujemy z
pomocą drogową
SPRZEDAŻ CZĘŚCI:
- Firma prowadzi sprzedaż
części samochodowych renomowanych producentów. Na części zakupione w serwisie
udzielamy gwarancji!
- Sprzedaż części firmy Febi
- Sprzedaż części używanych wszystkich marek aut. Największy wybór części do samochodów marki Opel, Deawoo, Volkswagen i Audi
- Sprzedaż tłumików firm: Płóciennik, Izawit, Bosal, Walker (również tłumiki sportowe)
- Sprzedaż i montaż klocków hamulcowych firm: Jurid, Textar, Bendix, Ferodo
- Montaż zawieszeń firmy Vogtland
- Montaż sportowych amortyzatorów Koni i sprężyn Vogtland
WYMIANA OLEI I PŁYNÓW:
Serwis prowadzi sprzedaż olei silnikowych i przekładniowych oraz płynów chłodniczych, płynów hamulcowych, płynów do przekładni wspomagania. Preferujemy oleje firmy Liqui Moly.
Regeneracja przekładni kierowniczych, naprawa maglownic
Wycieki z przekładni kierowniczej, luzy i głuche stukanie z okolic podwozia, to często pierwsze objawy, że przekładnia kierownicza jest uszkodzona. Maglownica bo to o niej mowa, jest jednym z droższych elementów, które wymagają naprawy. Najczęściej psują się przekładnie kierownicze w samochodach powyżej 2000 roku.
Dlaczego w samochodach przed 2000 rokiem problem cieknącej przekładni nie był tak bardzo pospolity?
Czy ktokolwiek kiedyś naprawiał przekładnie w samochodzie, który ma przejechane 120.000 km? Omijam w tym miejscu samochody po uderzeniach w koło.
Rynek się zmienia i zmienia się podejście producentów aut. Kiedyś auta miały być niezawodne i możliwe bezobsługowe. W obecnych czasach nowe auto kupuje się na raty, nawet płacąc gotówką. Pierwszą ratę dostaje dealer samochodowy, a drugą, trzecią, czwartą, itd. płacimy za obsługę samochodu na gwarancji, a potem w końcu za przekładnie kierowniczą, która przy jeździe przeciętnego Kowalskiego psuję się po 4-5 latach od zakupu.
Często w nowych samochodach terenowych gwarancja jest na 24 miesiące a na przekładnie kierowniczą już tylko 6 miesięcy. Warto zapytać swojego dealera, co obejmuje gwarancja, i czy jest nią objęta przekładnia kierownicza.
Co w takim razie zrobić gdy przekładnia stuka lub cieknie?
Najkorzystniejszym rozwiązaniem jest regeneracja przekładni kierowniczej z możliwie najdłuższą gwarancją najlepiej na 24 miesiące i najlepiej jak demontaż i montaż odbywa się w tym samym zakładzie co regeneracja.